Aktualności

Należy do kategorii:
Kategoria specjalna

Przyjazne otwarcie konta firmowego. Liderzy: ING Bank Śląski, mBank oraz PKO Bank Polski

Kategoria specjalna

Przyjazne otwarcie konta firmowego. Liderzy: ING Bank Śląski, mBank oraz PKO Bank Polski

Liczba przedsiębiorców, którzy otwierają własną działalność stale rośnie. W samym październiku 2017 r. 25914 osób rozpoczęło prowadzenie działalności gospodarczej. Na koniec października osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą to imponująca liczba ponad 2 miliony 998 tysięcy*. ...

czytaj więcej
Należy do kategorii:
Jakość obsługi w zdalnych kanałach kontaktu

mBank, PZU oraz Orange – liderzy 2 edycji badania jakości obsługi w zdalnych kanałach kontaktu

Jakość obsługi w zdalnych kanałach kontaktu

mBank, PZU oraz Orange – liderzy 2 edycji badania jakości obsługi w zdalnych kanałach kontaktu

Od końca sierpnia do połowy października br. eksperci portalu MojeBankowanie.pl w ramach 3 edycji Instytucji roku 2017 zbadali jakość obsługi w zdalnych kanałach kontaktu.

czytaj więcej
Należy do kategorii:
Jakość obsługi w placówce

Jakość obsługi w placówce – Raiffeisen Polbank, Getin Bank, mBank, PZU, Warta, Uniqa oraz Orange – liderzy 2 edycji 2017

Jakość obsługi w placówce

Jakość obsługi w placówce – Raiffeisen Polbank, Getin Bank, mBank, PZU, Warta, Uniqa oraz Orange – liderzy 2 edycji 2017

W sierpniu i wrześniu br. eksperci portalu MojeBankowanie.pl w ramach 3 edycji Instytucji roku 2017 zbadali jakość obsługi w placówkach. W bankach szczególną uwagę zwrócono na kredyt gotówkowy i prezentację kosztów, w telekomach na internet a u agentów na ubezpieczenie mieszkania. ...

czytaj więcej
Należy do kategorii:
Jakość obsługi w zdalnych kanałach kontaktu

Bank Zachodni WBK, PZU oraz Orange – liderzy 1 edycji badania jakości obsługi w zdalnych kanałach kontaktu

Jakość obsługi w zdalnych kanałach kontaktu

Bank Zachodni WBK, PZU oraz Orange – liderzy 1 edycji badania jakości obsługi w zdalnych kanałach kontaktu

W czerwcu i lipcu br. eksperci portalu MojeBankowanie.pl w ramach 3 edycji Instytucji roku 2017 zbadali jakość obsługi w zdalnych kanałach kontaktu.

czytaj więcej
Należy do kategorii:
Jakość obsługi w placówce

Jakość obsługi w placówce – Bank Millennium, Getin Bank, Alior Bank, PZU, Warta, Uniqa oraz Orange – liderzy 1 edycji Instytucji roku 2017

Jakość obsługi w placówce

Jakość obsługi w placówce – Bank Millennium, Getin Bank, Alior Bank, PZU, Warta, Uniqa oraz Orange – liderzy 1 edycji Instytucji roku 2017

W czerwcu br. eksperci portalu MojeBankowanie.pl w ramach 3 edycji Instytucji roku 2017 zbadali jakość obsługi w placówkach. W bankach szczególną uwagę zwrócono na kartę debetową do konta, w telekomach na roaming a u agentów na ubezpieczenie mieszkania. ...

czytaj więcej
Należy do kategorii:
Kategoria specjalna

Przyjazne otwarcie konta przez internet – pierwsi zwycięzcy Instytucji roku 2017

Kategoria specjalna

Przyjazne otwarcie konta przez internet – pierwsi zwycięzcy Instytucji roku 2017

W RAMACH INSTYTUCJI ROKU OD 3 LAT BADAMY JAKOŚĆ OBSŁUGI KLIENTA W KANAŁACH ZDALNYCH ORAZ PLACÓWKACH I SĄ TO STAŁE KATEGORIE RANKINGU, GDZIE O WYGRANEJ DECYDUJE WYNIK CAŁOROCZNEJ PRACY. PIERWSZĄ NOWOŚCIĄ EDYCJI ROKU 2017 JEST SPRAWDZENIE PRZYJAZNOŚCI OTWARCIA KONTA PRZEZ INTERNET. ...

czytaj więcej
Należy do kategorii:
Jakość obsługi w zdalnych kanałach kontaktu, Jakość obsługi w placówce

Znamy zwycięzców Instytucji roku 2016

Jakość obsługi w zdalnych kanałach kontaktu, Jakość obsługi w placówce

Znamy zwycięzców Instytucji roku 2016

W ramach instytucji roku, po rocznych cyklicznych audytach zostali wyłonieni zwycięzcy w dwóch kategoriach: „Najlepsza jakość obsługi w placówce” oraz „Najlepsza jakość obsługi w kanałach zdalnych”. Nowością roku 2016 była dodatkowa specjalna kategoria „Najlepsza infolinia”, gdzie spośród wszystkich badanych instytucji wyłoniliśmy jedną, najlepszą – PKO Bank Polski. ...

czytaj więcej
Należy do kategorii:
Jakość obsługi w placówce

Jakość obsługi w placówce - podsumowanie roczne

Jakość obsługi w placówce

Jakość obsługi w placówce - podsumowanie roczne

W 2016 roku eksperci portalu MojeBankowanie.pl odwiedzili łącznie prawie 900 placówek bankowych, ubezpieczeniowych oraz telefonii komórkowej. Przyszedł czas na wyłonienie najlepszych. Zgodnie z pierwotnymi założeniami – aby odzwierciedlić rzeczywisty poziom jakości – w roku 2016 zrealizowano 6 fal badania. ...

czytaj więcej
Należy do kategorii:
Jakość obsługi w zdalnych kanałach kontaktu

Jakość obsługi w kanałach zdalnych - podsumowanie roczne

Jakość obsługi w zdalnych kanałach kontaktu

Jakość obsługi w kanałach zdalnych - podsumowanie roczne

W 2016 roku eksperci portalu MojeBankowanie.pl przeprowadzili 6 edycji badania zdalnych kanałów kontaktu. Łącznie wykonano ponad 2000 telefonów oraz przesłano ponad 2000 zapytań e-mailowych/poprzez formularz kontaktowy. ...

czytaj więcej