Aktualności

Należy do kategorii:
Jakość obsługi w placówce

Które banki najlepiej obsługują klienta zainteresowanego kontem osobistym? Euro Bank S.A., Bank Millennium oraz Alior Bank liderami 2 fali badania.

Jakość obsługi w placówce

Które banki najlepiej obsługują klienta zainteresowanego kontem osobistym? Euro Bank S.A., Bank Millennium oraz Alior Bank liderami 2 fali badania.

W lipcu i sierpniu br. eksperci portalu MojeBankowanie.pl w ramach 4 edycji rankingu „Instytucja roku” zbadali jakość obsługi w placówkach bankowych, gdzie szczególną uwagę zwrócono na konto osobiste i prezentację kosztów. ...

czytaj więcej
Należy do kategorii:
Jakość obsługi w zdalnych kanałach kontaktu

Nie tak prosto jak w placówce, czyli utrudniony kontakt z bankiem w sprawie kredytu gotówkowego za pomocą zdalnych kanałów kontaktu. Bank Zachodni WBK, mBank, ING Bank Śląski oraz Euro Bank S.A. z najlepszą obsługą.

Jakość obsługi w zdalnych kanałach kontaktu

Nie tak prosto jak w placówce, czyli utrudniony kontakt z bankiem w sprawie kredytu gotówkowego za pomocą zdalnych kanałów kontaktu. Bank Zachodni WBK, mBank, ING Bank Śląski oraz Euro Bank S.A. z najlepszą obsługą.

W maju i czerwcu br. eksperci portalu MojeBankowanie.pl w ramach 4 edycji rankingu „Instytucja roku” zbadali jakość obsługi w zdalnych kanałach kontaktu, gdzie szczególną uwagę zwrócono na kredyt gotówkowy. ...

czytaj więcej
Należy do kategorii:
Jakość obsługi w placówce

Jak banki radzą sobie z obsługą klientów zainteresowanych kredytem gotówkowym? Raiffeisen Polbank, Bank BGŻ BNP Paribas oraz Alior Bank z najlepszą obsługą.

Jakość obsługi w placówce

Jak banki radzą sobie z obsługą klientów zainteresowanych kredytem gotówkowym? Raiffeisen Polbank, Bank BGŻ BNP Paribas oraz Alior Bank z najlepszą obsługą.

W kwietniu i maju br. eksperci portalu MojeBankowanie.pl w ramach 4 edycji rankingu „Instytucja roku” zbadali jakość obsługi w placówkach bankowych, gdzie szczególną uwagę zwrócono na kredyt gotówkowy i prezentację kosztów. ...

czytaj więcej
Należy do kategorii:
Jakość obsługi w zdalnych kanałach kontaktu, Kategoria specjalna, Jakość obsługi w placówce

Instytucja roku 2017 – zwycięzcy

Jakość obsługi w zdalnych kanałach kontaktu, Kategoria specjalna, Jakość obsługi w placówce

Instytucja roku 2017 – zwycięzcy

Za nami trzeci rok rankingowania jakości obsługi klienta w dwóch głównych kategoriach: Najlepsza jakość obsługi w placówce oraz Najlepsza jakość obsługi w zdalnych kanałach kontaktu. Łącznie we wszystkich kategoriach nagrodziliśmy 15 Instytucji przyznając 27 wyróżnień. ...

czytaj więcej
Należy do kategorii:
Kategoria specjalna

Przyjazne otwarcie konta firmowego. Liderzy: ING Bank Śląski, mBank oraz PKO Bank Polski

Kategoria specjalna

Przyjazne otwarcie konta firmowego. Liderzy: ING Bank Śląski, mBank oraz PKO Bank Polski

Liczba przedsiębiorców, którzy otwierają własną działalność stale rośnie. W samym październiku 2017 r. 25914 osób rozpoczęło prowadzenie działalności gospodarczej. Na koniec października osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą to imponująca liczba ponad 2 miliony 998 tysięcy*. ...

czytaj więcej
Należy do kategorii:
Jakość obsługi w zdalnych kanałach kontaktu

mBank, PZU oraz Orange – liderzy 2 edycji badania jakości obsługi w zdalnych kanałach kontaktu

Jakość obsługi w zdalnych kanałach kontaktu

mBank, PZU oraz Orange – liderzy 2 edycji badania jakości obsługi w zdalnych kanałach kontaktu

Od końca sierpnia do połowy października br. eksperci portalu MojeBankowanie.pl w ramach 3 edycji Instytucji roku 2017 zbadali jakość obsługi w zdalnych kanałach kontaktu.

czytaj więcej
Należy do kategorii:
Jakość obsługi w placówce

Jakość obsługi w placówce – Raiffeisen Polbank, Getin Bank, mBank, PZU, Warta, Uniqa oraz Orange – liderzy 2 edycji 2017

Jakość obsługi w placówce

Jakość obsługi w placówce – Raiffeisen Polbank, Getin Bank, mBank, PZU, Warta, Uniqa oraz Orange – liderzy 2 edycji 2017

W sierpniu i wrześniu br. eksperci portalu MojeBankowanie.pl w ramach 3 edycji Instytucji roku 2017 zbadali jakość obsługi w placówkach. W bankach szczególną uwagę zwrócono na kredyt gotówkowy i prezentację kosztów, w telekomach na internet a u agentów na ubezpieczenie mieszkania. ...

czytaj więcej
Należy do kategorii:
Jakość obsługi w zdalnych kanałach kontaktu

Bank Zachodni WBK, PZU oraz Orange – liderzy 1 edycji badania jakości obsługi w zdalnych kanałach kontaktu

Jakość obsługi w zdalnych kanałach kontaktu

Bank Zachodni WBK, PZU oraz Orange – liderzy 1 edycji badania jakości obsługi w zdalnych kanałach kontaktu

W czerwcu i lipcu br. eksperci portalu MojeBankowanie.pl w ramach 3 edycji Instytucji roku 2017 zbadali jakość obsługi w zdalnych kanałach kontaktu.

czytaj więcej
Należy do kategorii:
Jakość obsługi w placówce

Jakość obsługi w placówce – Bank Millennium, Getin Bank, Alior Bank, PZU, Warta, Uniqa oraz Orange – liderzy 1 edycji Instytucji roku 2017

Jakość obsługi w placówce

Jakość obsługi w placówce – Bank Millennium, Getin Bank, Alior Bank, PZU, Warta, Uniqa oraz Orange – liderzy 1 edycji Instytucji roku 2017

W czerwcu br. eksperci portalu MojeBankowanie.pl w ramach 3 edycji Instytucji roku 2017 zbadali jakość obsługi w placówkach. W bankach szczególną uwagę zwrócono na kartę debetową do konta, w telekomach na roaming a u agentów na ubezpieczenie mieszkania. ...

czytaj więcej