Aktualności

Znamy zwycięzców jubileuszowej 10. edycji Instytucji Roku. Wręczyliśmy najlepszym 328 statuetek.

Znamy zwycięzców jubileuszowej 10. edycji Instytucji Roku. Wręczyliśmy najlepszym 328 statuetek.

Z ogromną przyjemnością ogłaszamy wyniki jubileuszowej 10. rocznej edycji (2024/2025) rankingu Instytucja Roku, w którym przyznano tytuły za jakość obsługi klienta w 17 kategoriach. Po raz kolejny wyłoniono laureatów głównych kategorii, przyznając tytuły Najlepszego Banku w Polsce i Najlepszego Ubezpieczyciela w Polsce. ...

czytaj więcej
Należy do kategorii:
Jakość obsługi w placówce, Jakość obsługi w zdalnych kanałach kontaktu

Konto z limitem kredytowym. W którym banku najlepsza obsługa?

Jakość obsługi w placówce, Jakość obsługi w zdalnych kanałach kontaktu

Konto z limitem kredytowym. W którym banku najlepsza obsługa?

W listopadzie dokonaliśmy kolejnego czwartego w tym roku pomiaru w ramach projektu Instytucji Roku sprawdzając poziom obsługi klienta w kanałach zdalnych oraz w placówkach bankowych. Tym razem klienci w średnim wieku zwrócili się do banków z potrzebą otwarcia rachunku wraz z limitem kredytowym w ramach konta. ...

czytaj więcej
Należy do kategorii:
Jakość obsługi w zdalnych kanałach kontaktu, Jakość obsługi w placówce

Konto dla młodych. Gdzie najlepsza obsługa?

Jakość obsługi w zdalnych kanałach kontaktu, Jakość obsługi w placówce

Konto dla młodych. Gdzie najlepsza obsługa?

We wrześniu i w październiku odbyła się 3. fala projektu Instytucja Roku poświęcona obsłudze klienta w placówce i w kanałach zdalnych. Przed nami jeszcze dwie fale badania w tym roku. W tej fali młodzi, nowi dla banku klienci (w wieku do 26 lat) odwiedzali placówki bankowe i kontaktowali się z infolinią w sprawie możliwości otrzymania podstawowej karty kredytowej. ...

czytaj więcej
Należy do kategorii:
Jakość obsługi w zdalnych kanałach kontaktu, Jakość obsługi w placówce

Konto dla dziecka. Który bank zapewnia najwyższą jakość obsługi?

Jakość obsługi w zdalnych kanałach kontaktu, Jakość obsługi w placówce

Konto dla dziecka. Który bank zapewnia najwyższą jakość obsługi?

Podczas drugiej tegorocznej fali Instytucji Roku klienci posiadający już konto osobiste odwiedzali placówki swoich banków i kontaktowali się z infolinią z potrzebą założenia rachunków dla swoich dzieci w różnym wieku. ...

czytaj więcej
Należy do kategorii:
Jakość obsługi w zdalnych kanałach kontaktu, Jakość obsługi w placówce

Wyjazd za granicę? W którym banku najlepszy serwis?

Jakość obsługi w zdalnych kanałach kontaktu, Jakość obsługi w placówce

Wyjazd za granicę? W którym banku najlepszy serwis?

Za nami pierwsza tegoroczna fala Instytucji Roku poświęcona jakości obsługi klienta w placówkach oraz w kanałach zdalnych. Podobnie jak w ubiegłym roku, aby wyłonić najlepsze banki w obu kategoriach zrealizujemy aż 5 fal badania. ...

czytaj więcej

Wystartowała 10. edycja Instytucji Roku

Wystartowała 10. edycja Instytucji Roku

Po podsumowaniu 9. edycji przyszedł czas rozpocząć nową, 10. edycję Instytucji Roku. Zasady wyłaniania zwycięzców oraz kategorie pozostają na podobnych zasadach jak w roku ubiegłym. Przygotowujemy kilka niespodzianek o czym poinformujemy w trakcie roku. ...

czytaj więcej

Znamy zwycięzców 9. edycji Instytucji Roku. Wręczyliśmy najlepszym 261 statuetek.

Znamy zwycięzców 9. edycji Instytucji Roku. Wręczyliśmy najlepszym 261 statuetek.

Za nami 9. roczna edycja (2023/2024) rankingu Instytucja Roku, w którym przyznano tytuły Instytucji Roku za jakość obsługi klienta w 13 kategoriach. Po raz kolejny przyznano nagrody główne wybierając Najlepszy Bank w Polsce i Najlepszego Ubezpieczyciela w Polsce. ...

czytaj więcej
Należy do kategorii:
Jakość obsługi w zdalnych kanałach kontaktu, Jakość obsługi w placówce

Konto z limitem. Gdzie najlepsza obsługa klienta w średnim wieku?

Jakość obsługi w zdalnych kanałach kontaktu, Jakość obsługi w placówce

Konto z limitem. Gdzie najlepsza obsługa klienta w średnim wieku?

W listopadzie odbył się kolejny, czwarty w tym roku pomiar w ramach projektu Instytucji Roku. Tym razem jakość obsługi klienta sprawdzali klienci w średnim wieku, którzy zwrócili się do banków z potrzebą otwarcia rachunku wraz z limitem kredytowym w ramach konta. ...

czytaj więcej
Należy do kategorii:
Jakość obsługi w zdalnych kanałach kontaktu, Jakość obsługi w placówce

Bank dla młodych. Kto obsłużył najlepiej?

Jakość obsługi w zdalnych kanałach kontaktu, Jakość obsługi w placówce

Bank dla młodych. Kto obsłużył najlepiej?

W październiku br. odbyła się 3. fala projektu Instytucja Roku poświęcona obsłudze klienta w placówce i w kanałach zdalnych. W tej fali młodzi klienci bez aktualnej relacji z bankiem byli zainteresowani otwarciem konta oraz nabyciem podstawowej karty kredytowej. ...

czytaj więcej