Aktualności

Które banki są najlepiej przygotowane do obsługi w placówkach podczas COVID-19? Czego oczekują dzisiejsi klienci?

Które banki są najlepiej przygotowane do obsługi w placówkach podczas COVID-19? Czego oczekują dzisiejsi klienci?

Jak obsłużyć klienta w banku, aby czuł się bezpiecznie? Jakie są oczekiwania klientów w zakresie obsługi i jak się do nich przygotować? Czy obsługa bankowa różni się od tej sprzed COVID-19? W którym banku czuliśmy się najbezpieczniej? W pierwszym etapie projektu, w okresie od 27 marca do 10 kwietnia firma Moje Bankowanie sprawdziła jak banki są przygotowane do obsługi klienta...

czytaj więcej
Należy do kategorii:
Jakość obsługi w zdalnych kanałach kontaktu, Jakość obsługi w placówce

Znamy zwycięzców Instytucji Roku 2020

Jakość obsługi w zdalnych kanałach kontaktu, Jakość obsługi w placówce

Znamy zwycięzców Instytucji Roku 2020

Szanowni Państwo, Przed nami wszystkimi bardzo trudny okres, który wymaga nowego, innego funkcjonowania niż dotychczas. Zmiany, które niesie pandemia koronawirusa musimy zaakceptować, wdrażając najlepsze rozwiązania w codziennym, bezpiecznym funkcjonowaniu. ...

czytaj więcej
Należy do kategorii:
Jakość obsługi w zdalnych kanałach kontaktu

Santander Bank Polska z najlepszą zdalną obsługą klienta. Bankowy Fundusz Gwarancyjny nawet do 200 tys. euro.

Jakość obsługi w zdalnych kanałach kontaktu

Santander Bank Polska z najlepszą zdalną obsługą klienta. Bankowy Fundusz Gwarancyjny nawet do 200 tys. euro.

W październiku i listopadzie br. w ramach 3. w tym roku fali badania  w 16 bankach sprawdziliśmy, jak wygląda obsługa w kanałach zdalnych klienta zainteresowanego produktami oszczędnościowymi. To już 5. ...

czytaj więcej
Należy do kategorii:
Jakość obsługi w placówce

Getin Bank z najlepszą obsługą klienta zainteresowanego produktami oszczędnościowymi. Znamy liderów 3. fali badania Instytucja Roku 2019.

Jakość obsługi w placówce

Getin Bank z najlepszą obsługą klienta zainteresowanego produktami oszczędnościowymi. Znamy liderów 3. fali badania Instytucja Roku 2019.

W październiku i listopadzie br. w ramach 3. w tym roku fali projektu Instytucja Roku odwiedziliśmy po raz kolejny 150 placówek 15 banków. Sprawdziliśmy w jaki sposób banki obsługują klientów zainteresowanych ulokowaniem swoich oszczędności. ...

czytaj więcej
Należy do kategorii:
Jakość obsługi w zdalnych kanałach kontaktu

Jak banki radzą sobie ze zdalną obsługą klienta? Bank Millennium liderem 2. fali badania.

Jakość obsługi w zdalnych kanałach kontaktu

Jak banki radzą sobie ze zdalną obsługą klienta? Bank Millennium liderem 2. fali badania.

W lipcu i sierpniu br. w ramach 2. w tym roku fali badania  w 16 bankach sprawdziliśmy, jak wygląda obsługa w kanałach zdalnych klienta zainteresowanego kredytem gotówkowym. To już 5. roczna edycja projektu Instytucja Roku, w ramach którego w lutym 2020 r. wyłonimy zwycięzców w kategorii Najlepsza jakość obsługi klienta w kanałach zdalnych. ...

czytaj więcej
Należy do kategorii:
Jakość obsługi w placówce

Problemy z obsługą klienta zainteresowanego kredytem gotówkowym. Znamy liderów 2. fali badania Instytucja Roku 2019.

Jakość obsługi w placówce

Problemy z obsługą klienta zainteresowanego kredytem gotówkowym. Znamy liderów 2. fali badania Instytucja Roku 2019.

W lipcu i sierpniu br. w ramach 2. w tym roku fali badania  w 15 bankach sprawdziliśmy, jak wygląda obsługa nowego klienta zainteresowanego kredytem gotówkowym. To już 5. roczna edycja projektu Instytucja Roku, w ramach którego w 1. ...

czytaj więcej
Należy do kategorii:
Jakość obsługi w zdalnych kanałach kontaktu

Czy infolinie banków są przygotowane do sprzedaży produktów przez telefon?

Jakość obsługi w zdalnych kanałach kontaktu

Czy infolinie banków są przygotowane do sprzedaży produktów przez telefon?

W kwietniu i maju br. w ramach 1. w tym roku fali badania  w 17 bankach sprawdziliśmy, jak wygląda obsługa w kanałach zdalnych klienta zainteresowanego otwarciem konta osobistego. To już 5. roczna edycja projektu Instytucja Roku, w ramach którego w lutym 2020 r. wyłonimy zwycięzców w kategorii Najlepsza jakość obsługi klienta w kanałach zdalnych. ...

czytaj więcej
Należy do kategorii:
Jakość obsługi w placówce

750 placówek bankowych walczy o indywidualny tytuł Instytucji Roku 2019

Jakość obsługi w placówce

750 placówek bankowych walczy o indywidualny tytuł Instytucji Roku 2019

W kwietniu i maju br. w ramach 1. w tym roku fali badania  w 15 bankach sprawdziliśmy, jak wygląda obsługa nowego klienta zainteresowanego otwarciem konta osobistego. To już 5. roczna edycja projektu Instytucja Roku, w ramach którego w lutym 2020 r. wyłonimy zwycięzców w kategorii Najlepsza jakość obsługi klienta w placówce. ...

czytaj więcej
Należy do kategorii:
Jakość obsługi w zdalnych kanałach kontaktu, Kategoria specjalna, Jakość obsługi w placówce

Instytucja Roku 2018 - podsumowanie roczne

Jakość obsługi w zdalnych kanałach kontaktu, Kategoria specjalna, Jakość obsługi w placówce

Instytucja Roku 2018 - podsumowanie roczne

Szanowni Państwo, Z ogromną przyjemnością i dzięki wsparciu naszego partnera strategicznego, jakim została Visa, której bardzo dziękuję, oddaję na Państwa ręce czwarte roczne wydanie Instytucji Roku. Wszystkie informacje zamieszczone w wydaniu albumowym znajdują się również na stronie https://instytucjaroku.pl. ...

czytaj więcej