Aktualności

Należy do kategorii:
Jakość obsługi w zdalnych kanałach kontaktu, Jakość obsługi w placówce

Wystartowała 9. edycja Instytucji Roku

Jakość obsługi w zdalnych kanałach kontaktu, Jakość obsługi w placówce

Wystartowała 9. edycja Instytucji Roku

Po podsumowaniu 8. edycji przyszedł czas rozpocząć nową, 9. edycję Instytucji Roku. Zasady wyłaniania zwycięzców oraz kategorie pozostają na podobnych zasadach, jednak wprowadziliśmy kilka nowości. W kategoriach Najlepsza Obsługa w Placówce oraz Najlepsza Obsługa w Kanałach Zdalnych zwiększyliśmy liczbę fal z 4 do 5, a pierwsza z nich jest poświęcona serwisowi klienta banku,...

czytaj więcej

Znamy zwycięzców 8. edycji Instytucji Roku. 280 statuetek w rękach najlepszych.

Znamy zwycięzców 8. edycji Instytucji Roku. 280 statuetek w rękach najlepszych.

Za nami 8. roczna edycja (2022/2023) rankingu Instytucja Roku, w którym przyznano tytuły Instytucji Roku za jakość obsługi klienta w 13 kategoriach. Po raz kolejny przyznano nagrody główne wybierając Najlepszy Bank w Polsce i Najlepszego Ubezpieczyciela w Polsce. ...

czytaj więcej
Należy do kategorii:
Jakość obsługi w zdalnych kanałach kontaktu, Jakość obsługi w placówce

Ubezpieczenie turystyczne? Znamy liderów najlepszej obsługi.

Jakość obsługi w zdalnych kanałach kontaktu, Jakość obsługi w placówce

Ubezpieczenie turystyczne? Znamy liderów najlepszej obsługi.

We wrześniu i październiku br. sprawdziliśmy, jak wygląda w sektorze ubezpieczeniowym jakość obsługi klienta zainteresowanego ubezpieczeniem turystycznym. W ramach pierwszej w tym roku fali badania wykonaliśmy łącznie 380 kontaktów z ubezpieczycielami. ...

czytaj więcej
Należy do kategorii:
Jakość obsługi w zdalnych kanałach kontaktu, Jakość obsługi w placówce

Zmieniam swój bank! Który z banków najlepiej mnie obsłuży?

Jakość obsługi w zdalnych kanałach kontaktu, Jakość obsługi w placówce

Zmieniam swój bank! Który z banków najlepiej mnie obsłuży?

W ramach 3. fali projektu Instytucja Roku w październiku kontaktowaliśmy się z bankami zgłaszając chęć nawiązania nowej relacji z bankiem. Dbając o naturalność kontaktów wmieszaliśmy się w tłum klientów, których głównym motywatorem poszukiwania banku było ulokowanie oszczędności na korzystnym oprocentowaniu. ...

czytaj więcej
Należy do kategorii:
Jakość obsługi w zdalnych kanałach kontaktu, Jakość obsługi w placówce

Konto dla dziecka. Jak banki radzą sobie z obsługą?

Jakość obsługi w zdalnych kanałach kontaktu, Jakość obsługi w placówce

Konto dla dziecka. Jak banki radzą sobie z obsługą?

Za nami 2. fala projektu Instytucja Roku. W lipcu i sierpniu nasi eksperci kontaktowali się z bankami w sprawie konta dla dzieci. W tym celu wykonaliśmy 390 kontaktów z bankami: odwiedziliśmy 130 placówek 13 banków, wykonaliśmy 130 rozmów telefonicznych z konsultantami infolinii oraz wysłaliśmy 130 zapytań mailowych. ...

czytaj więcej
Należy do kategorii:
Jakość obsługi w zdalnych kanałach kontaktu, Jakość obsługi w placówce

Najlepszy Ubezpieczyciel w Polsce – startuje pierwsza fala 8. edycji Instytucji Roku 2022/2023

Jakość obsługi w zdalnych kanałach kontaktu, Jakość obsługi w placówce

Najlepszy Ubezpieczyciel w Polsce – startuje pierwsza fala 8. edycji Instytucji Roku 2022/2023

Od połowy września startuje pierwsza fala 8. edycji Instytucji Roku dla ubezpieczycieli. W tym roku ocenimy jakość obsługi klienta w 3 kategoriach: Najlepsza obsługa w placówce Najlepsza obsługa w kanałach zdalnych Najlepszy zdalny proces zawarcia polisy (nowość w 8. ...

czytaj więcej
Należy do kategorii:
Jakość obsługi w zdalnych kanałach kontaktu, Jakość obsługi w placówce

Obsługa klienta z Ukrainy – jak wypadły polskie banki?

Jakość obsługi w zdalnych kanałach kontaktu, Jakość obsługi w placówce

Obsługa klienta z Ukrainy – jak wypadły polskie banki?

W kwietniu i w maju br. w ramach 8. rocznej edycji projektu Instytucji Roku zbadaliśmy jak polskie banki obsługują uchodźców z Ukrainy zainteresowanych rachunkiem osobistym. W ramach tej fali projektu odwiedziliśmy 110 placówek bankowych, wykonaliśmy 110 kontaktów na infolinię oraz wysłaliśmy 110 zapytań mailowych. ...

czytaj więcej

Znamy zwycięzców 7. edycji Instytucji Roku. 273 statuetki w rękach najlepszych.

Znamy zwycięzców 7. edycji Instytucji Roku. 273 statuetki w rękach najlepszych.

Za nami 7. edycja (2021/2022) rocznego rankingu Instytucja Roku. W wielkim finale tytułem Instytucji Roku nagrodzono w 7 kategoriach najlepsze banki, w 2 kategoriach najlepsze towarzystwa ubezpieczeniowe oraz przyznano indywidualne wyróżnienia dla najlepszych placówek bankowych. ...

czytaj więcej
Należy do kategorii:
Jakość obsługi w zdalnych kanałach kontaktu, Jakość obsługi w placówce

Jak banki obsługują klientów zainteresowanych kartą kredytową? Znamy zwycięzców 3. fali badania Instytucji Roku.

Jakość obsługi w zdalnych kanałach kontaktu, Jakość obsługi w placówce

Jak banki obsługują klientów zainteresowanych kartą kredytową? Znamy zwycięzców 3. fali badania Instytucji Roku.

W listopadzie br. w ramach 3. fali badania projektu Instytucja Roku nasi eksperci odwiedzili 120 placówek 12 banków oraz skontaktowali się łącznie ponad 310 razy przez: telefon, e-mail, czat oraz wideo. ...

czytaj więcej