Aktualności

Znamy zwycięzców 7. edycji Instytucji Roku. 273 statuetki w rękach najlepszych.

Znamy zwycięzców 7. edycji Instytucji Roku. 273 statuetki w rękach najlepszych.

Za nami 7. edycja (2021/2022) rocznego rankingu Instytucja Roku. W wielkim finale tytułem Instytucji Roku nagrodzono w 7 kategoriach najlepsze banki, w 2 kategoriach najlepsze towarzystwa ubezpieczeniowe oraz przyznano indywidualne wyróżnienia dla najlepszych placówek bankowych. ...

czytaj więcej
Należy do kategorii:
Jakość obsługi w zdalnych kanałach kontaktu, Jakość obsługi w placówce

Jak banki obsługują klientów zainteresowanych kartą kredytową? Znamy zwycięzców 3. fali badania Instytucji Roku.

Jakość obsługi w zdalnych kanałach kontaktu, Jakość obsługi w placówce

Jak banki obsługują klientów zainteresowanych kartą kredytową? Znamy zwycięzców 3. fali badania Instytucji Roku.

W listopadzie br. w ramach 3. fali badania projektu Instytucja Roku nasi eksperci odwiedzili 120 placówek 12 banków oraz skontaktowali się łącznie ponad 310 razy przez: telefon, e-mail, czat oraz wideo. ...

czytaj więcej
Należy do kategorii:
Jakość obsługi w zdalnych kanałach kontaktu, Jakość obsługi w placówce

Z którym bankiem za granicę? Znamy zwycięzców 2. fali badania Instytucji Roku.

Jakość obsługi w zdalnych kanałach kontaktu, Jakość obsługi w placówce

Z którym bankiem za granicę? Znamy zwycięzców 2. fali badania Instytucji Roku.

W sierpniu i wrześniu br. w ramach 2. fali badania projektu Instytucja Roku nasi eksperci odwiedzili 130 placówek 13 banków oraz skontaktowali się łącznie ponad 330 razy przez: telefon, e-mail, czat oraz wideo. ...

czytaj więcej
Należy do kategorii:
Jakość obsługi w placówce

Kredyt gotówkowy? Santander Bank Polska z najlepszą obsługą klienta.

Jakość obsługi w placówce

Kredyt gotówkowy? Santander Bank Polska z najlepszą obsługą klienta.

W maju br. w ramach 1. fali badania nasi eksperci odwiedzili 120 placówek 12 banków oraz 60 placówek 6 pośredników kredytowych celem sprawdzenia jak wygląda obsługa klienta poszukującego oferty kredytu gotówkowego. ...

czytaj więcej
Należy do kategorii:
Jakość obsługi w zdalnych kanałach kontaktu

Obsługa klienta w kanale zdalnym. Getin Bank liderem 1. fali badania.

Jakość obsługi w zdalnych kanałach kontaktu

Obsługa klienta w kanale zdalnym. Getin Bank liderem 1. fali badania.

W maju i czerwcu br. w ramach 1. w tym roku fali badania  w 14 bankach sprawdziliśmy jak wygląda obsługa w kanałach zdalnych klienta zainteresowanego kredytem gotówkowym. To już 7. roczna edycja projektu Instytucja Roku, w ramach którego w pierwszym kwartale 2022 r. wyłonimy zwycięzców w kategorii Najlepsza jakość obsługi klienta w kanałach zdalnych. ...

czytaj więcej

Znamy zwycięzców Instytucji Roku 2021

Znamy zwycięzców Instytucji Roku 2021

Szanowni Państwo, Ostatnie 12 miesięcy to trudny dla wszystkich okres zmagania się z pandemią koronawirusa. Funkcjonowanie banków i towarzystw ubezpieczeniowych wymagało wielu dodatkowych działań związanych z bezpieczeństwem biznesowym, zachowaniem ciągłości działania  oraz dbaniem o bezpieczeństwo i zdrowie klientów. ...

czytaj więcej
Należy do kategorii:
Jakość obsługi w zdalnych kanałach kontaktu

Rozwój zdalnej obsługi klienta w bankach. Kto został liderem 2. fali badania?

Jakość obsługi w zdalnych kanałach kontaktu

Rozwój zdalnej obsługi klienta w bankach. Kto został liderem 2. fali badania?

W październiku i listopadzie br. w ramach 2. w tym roku fali badania  w 13 bankach sprawdziliśmy, jak wygląda obsługa w kanałach zdalnych klienta zainteresowanego kredytem gotówkowym. To już 6. roczna edycja projektu Instytucja Roku, w ramach którego w pierwszym kwartale 2021 r. wyłonimy zwycięzców w kategorii Najlepsza jakość obsługi klienta w kanałach zdalnych. ...

czytaj więcej
Należy do kategorii:
Jakość obsługi w placówce

Jak pandemia zmienia jakość obsługi klienta w bankach?

Jakość obsługi w placówce

Jak pandemia zmienia jakość obsługi klienta w bankach?

W październiku w ramach 2. fali badania nasi eksperci odwiedzili 140 placówek 14 banków celem sprawdzenia jak wygląda obsługa klienta poszukującego oferty kredytu gotówkowego. To już 6. roczna edycja projektu Instytucja Roku, w ramach którego w pierwszym kwartale 2021 r. wyłonimy zwycięzców w kategorii Najlepsza jakość obsługi klienta w placówce. ...

czytaj więcej
Należy do kategorii:
Jakość obsługi w zdalnych kanałach kontaktu

Które banki są najlepiej przygotowane do zdalnej obsługi klienta podczas COVID-19?

Jakość obsługi w zdalnych kanałach kontaktu

Które banki są najlepiej przygotowane do zdalnej obsługi klienta podczas COVID-19?

W lipcu i sierpniu br. w ramach 1. w tym roku fali badania  w 14 bankach sprawdziliśmy, jak wygląda obsługa w kanałach zdalnych klienta zainteresowanego otwarciem konta osobistego. To już 6. roczna edycja projektu Instytucja Roku, w ramach którego w pierwszym kwartale 2021 r. wyłonimy zwycięzców w kategorii Najlepsza jakość obsługi klienta w kanałach zdalnych. ...

czytaj więcej