Aktualności

Należy do kategorii:
Jakość obsługi w zdalnych kanałach kontaktu

Czy infolinie banków są przygotowane do sprzedaży produktów przez telefon?

Jakość obsługi w zdalnych kanałach kontaktu

Czy infolinie banków są przygotowane do sprzedaży produktów przez telefon?

W kwietniu i maju br. w ramach 1. w tym roku fali badania  w 17 bankach sprawdziliśmy, jak wygląda obsługa w kanałach zdalnych klienta zainteresowanego otwarciem konta osobistego. To już 5. roczna edycja projektu Instytucja Roku, w ramach którego w lutym 2020 r. wyłonimy zwycięzców w kategorii Najlepsza jakość obsługi klienta w kanałach zdalnych. ...

czytaj więcej
Należy do kategorii:
Jakość obsługi w placówce

750 placówek bankowych walczy o indywidualny tytuł Instytucji Roku 2019

Jakość obsługi w placówce

750 placówek bankowych walczy o indywidualny tytuł Instytucji Roku 2019

W kwietniu i maju br. w ramach 1. w tym roku fali badania  w 15 bankach sprawdziliśmy, jak wygląda obsługa nowego klienta zainteresowanego otwarciem konta osobistego. To już 5. roczna edycja projektu Instytucja Roku, w ramach którego w lutym 2020 r. wyłonimy zwycięzców w kategorii Najlepsza jakość obsługi klienta w placówce. ...

czytaj więcej
Należy do kategorii:
Jakość obsługi w zdalnych kanałach kontaktu, Kategoria specjalna, Jakość obsługi w placówce

Instytucja Roku 2018 - podsumowanie roczne

Jakość obsługi w zdalnych kanałach kontaktu, Kategoria specjalna, Jakość obsługi w placówce

Instytucja Roku 2018 - podsumowanie roczne

Szanowni Państwo, Z ogromną przyjemnością i dzięki wsparciu naszego partnera strategicznego, jakim została Visa, której bardzo dziękuję, oddaję na Państwa ręce czwarte roczne wydanie Instytucji Roku. Wszystkie informacje zamieszczone w wydaniu albumowym znajdują się również na stronie https://instytucjaroku.pl. ...

czytaj więcej
Należy do kategorii:
Kategoria specjalna

Obsługa klienta firmowego

Kategoria specjalna

Obsługa klienta firmowego

Liczba przedsiębiorców, którzy otwierają własną działalność stale rośnie. W samym styczniu bieżącego roku 30316 osób rozpoczęło prowadzenie jednoosobowej działalności gospodarczej. Na koniec stycznia osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą to imponująca liczba ponad 3 miliony 118 tysięcy. ...

czytaj więcej
Należy do kategorii:
Jakość obsługi w zdalnych kanałach kontaktu

Jakość obsługi w zdalnych kanałach kontaktu – podsumowanie roczne

Jakość obsługi w zdalnych kanałach kontaktu

Jakość obsługi w zdalnych kanałach kontaktu – podsumowanie roczne

W 2018 roku eksperci portalu MojeBankowanie.pl wykonali łącznie prawie 900 telefonów oraz przesłali 890 zapytań e-mailowych lub poprzez formularz kontaktowy. Sprawdzono strony kontaktowe 18 banków i 17 firm ubezpieczeniowych. ...

czytaj więcej
Należy do kategorii:
Jakość obsługi w placówce

Jakość obsługi w placówce – podsumowanie roczne

Jakość obsługi w placówce

Jakość obsługi w placówce – podsumowanie roczne

W 2018 roku eksperci portalu MojeBankowanie.pl odwiedzili łącznie 640 placówek bankowych oraz 70 ubezpieczeniowych. Zgodnie z pierwotnymi założeniami – aby odzwierciedlić rzeczywisty poziom jakości – zrealizowano 4 fale badania w bankach (dla różnych produktów) i jedną falę w towarzystwach ubezpieczeniowych. ...

czytaj więcej
Należy do kategorii:
Jakość obsługi w zdalnych kanałach kontaktu

Znamy liderów 3. fali badania jakości obsługi w kanałach zdalnych.

Jakość obsługi w zdalnych kanałach kontaktu

Znamy liderów 3. fali badania jakości obsługi w kanałach zdalnych.

W październiku i listopadzie br. eksperci portalu MojeBankowanie.pl w ramach 4. edycji rankingu „Instytucja roku” zbadali jakość obsługi w zdalnych kanałach kontaktu, gdzie szczególną uwagę zwrócono na możliwości ulokowania środków oraz zasady działania bankowego funduszu gwarancyjnego. ...

czytaj więcej
Należy do kategorii:
Jakość obsługi w placówce

Gdzie warto założyć konto oszczędnościowe? Znamy liderów 3. fali badania jakości obsługi klienta w placówkach.

Jakość obsługi w placówce

Gdzie warto założyć konto oszczędnościowe? Znamy liderów 3. fali badania jakości obsługi klienta w placówkach.

W październiku w ramach 3. fali badania „Instytucji roku 2018” w 16 bankach sprawdziliśmy, jak wygląda obsługa nowego klienta zainteresowanego otwarciem konta oszczędnościowego i  ulokowaniem swoich oszczędności. ...

czytaj więcej
Należy do kategorii:
Jakość obsługi w zdalnych kanałach kontaktu

Poziom wiedzy pracowników bankowych na temat płatności mobilnych wymaga znacznej poprawy. mBank, ING Bank Śląski, Bank Millennium, Santander Bank Polska oraz eurobank z najlepszą obsługą w kanałach zdalnych.

Jakość obsługi w zdalnych kanałach kontaktu

Poziom wiedzy pracowników bankowych na temat płatności mobilnych wymaga znacznej poprawy. mBank, ING Bank Śląski, Bank Millennium, Santander Bank Polska oraz eurobank z najlepszą obsługą w kanałach zdalnych.

W sierpniu i wrześniu br. eksperci portalu MojeBankowanie.pl w ramach 4 edycji rankingu „Instytucja roku” zbadali jakość obsługi w zdalnych kanałach kontaktu, gdzie szczególną uwagę zwrócono na płatności mobilne. ...

czytaj więcej