Wystartowała 9. edycja Instytucji Roku

Lista przynależnych kategorii publikacji

Po podsumowaniu 8. edycji przyszedł czas rozpocząć nową, 9. edycję Instytucji Roku. Zasady wyłaniania zwycięzców oraz kategorie pozostają na podobnych  zasadach, jednak wprowadziliśmy kilka nowości.

W kategoriach Najlepsza Obsługa w Placówce oraz Najlepsza Obsługa w Kanałach Zdalnych zwiększyliśmy liczbę fal z 4 do 5, a pierwsza z nich jest  poświęcona serwisowi klienta banku, który korzysta z różnych produktów i usług. W pozostałych kolejnych 4. falach sprawdzimy jak wygląda obsługa i ofertowanie klientów w różnych przedziałach wiekowych: oferta dla dzieci, młodzieży, klienta w średnim wieku oraz seniorów.

Nowością będzie również wyłonienie najlepszych produktów bankowych, uwzględniając ich funkcjonalności.

W roku ubiegłym do wyłonienia najlepszych aplikacji mobilnych wzięliśmy pod uwagę głos klienta: 11 645 ocen i recenzji (w sklepach Google Play i App Store) prawdziwych użytkowników aplikacji mobilnych, które były zbierane od 09-11-2022 do 31-12-2022. W tym roku weźmiemy pod uwagę wszystkie oceny z recenzją od 01-01-2023 do 31-12-2023.

W przypadku ubezpieczycieli weryfikując jakość obsługi w placówce odwiedzimy nie tylko placówki własne oraz agentów wyłącznych, ale również multiagencje, co pozwoli na włączenie do badania większej ilości ubezpieczycieli oraz porównanie obsługi w różnych sieciach dystrybucji.

Poniżej przedstawiamy kalendarz startu poszczególnych projektów.

bankiubezpieczenia 

Instytucja Roku to największy na rynku, a zarazem najbardziej kompleksowy projekt skupiony na jakości obsługi klienta w sektorze bankowym. Podstawowym celem projektu jest ciągłe podnoszenie standardów jakości obsługi, a zarazem sprostanie stale rosnącym i zmieniającym się oczekiwaniom klientów. Na nagrodę główną – tytuł „Najlepszego Banku w Polsce” składa się aż 10 kategorii tematycznych, które obejmują 4 segmenty klienta: detaliczny, zamożny, private banking oraz firmowy. Projekt jest prowadzony w sposób ciągły przez cały rok. Poziom jakości obsługi klienta jest weryfikowany przez realnych klientów zainteresowanych ofertą produktową, z jakiej najczęściej korzystają klienci: konto osobiste, konto dla dziecka, oszczędności i inwestycje, kredyty gotówkowe, karty kredytowe, produkty hipoteczne oraz ofertę dla małych firm. Dodatkowo weryfikacji podlega sprawność i przyjazność procesów związanych z zakupem podstawowych produktów bankowych zarówno w placówce jak i kanałach zdalnych oraz jakość serwisu i zadowolenie klienta na etapie obsługi posprzedażowej. Poza docenieniem najlepszych banków Instytucja Roku nagradza także jakość obsługi klienta w poszczególnych placówkach bankowych, które w ciągu roku rywalizują o tytuł „Najlepszej placówki bankowej w Polsce”.

W przypadku ubezpieczycieli na nagrodę główną – tytuł „Najlepszego Ubezpieczyciela w Polsce” składają się 3 kategorie. Poziom jakości obsługi klienta jest weryfikowany przez realnych klientów zainteresowanych ofertą produktową, z jakiej najczęściej korzystają klienci i w tym roku będzie to ubezpieczenie domu/mieszkania oraz ubezpieczenie wyjazdu turystycznego. Dodatkowo weryfikacji poddamy sprawność i przyjazność procesu związanego z zakupem ubezpieczenia wyjazdu turystycznego przez stronę internetową. 

Załączniki

banki.png

Kalendarz - banki

png 6,0 MB
pobierz
ubezpieczenia.png

Kalendarz - ubezpieczenia

png 2,2 MB
pobierz

Kontakt dla mediów

Marcin Łukaszewski

Dyrektor Zarządzający

mojebankowanie.pl