Jakość obsługi w placówce

Należy do kategorii:
Jakość obsługi w zdalnych kanałach kontaktu, Jakość obsługi w placówce

Konto dla młodych. Gdzie najlepsza obsługa?

Jakość obsługi w zdalnych kanałach kontaktu, Jakość obsługi w placówce

Konto dla młodych. Gdzie najlepsza obsługa?

We wrześniu i w październiku odbyła się 3. fala projektu Instytucja Roku poświęcona obsłudze klienta w placówce i w kanałach zdalnych. Przed nami jeszcze dwie fale badania w tym roku. W tej fali młodzi, nowi dla banku klienci (w wieku do 26 lat) odwiedzali placówki bankowe i kontaktowali się z infolinią w sprawie możliwości otrzymania podstawowej karty kredytowej. ...

czytaj więcej
Należy do kategorii:
Jakość obsługi w zdalnych kanałach kontaktu, Jakość obsługi w placówce

Konto dla dziecka. Który bank zapewnia najwyższą jakość obsługi?

Jakość obsługi w zdalnych kanałach kontaktu, Jakość obsługi w placówce

Konto dla dziecka. Który bank zapewnia najwyższą jakość obsługi?

Podczas drugiej tegorocznej fali Instytucji Roku klienci posiadający już konto osobiste odwiedzali placówki swoich banków i kontaktowali się z infolinią z potrzebą założenia rachunków dla swoich dzieci w różnym wieku. ...

czytaj więcej
Należy do kategorii:
Jakość obsługi w zdalnych kanałach kontaktu, Jakość obsługi w placówce

Wyjazd za granicę? W którym banku najlepszy serwis?

Jakość obsługi w zdalnych kanałach kontaktu, Jakość obsługi w placówce

Wyjazd za granicę? W którym banku najlepszy serwis?

Za nami pierwsza tegoroczna fala Instytucji Roku poświęcona jakości obsługi klienta w placówkach oraz w kanałach zdalnych. Podobnie jak w ubiegłym roku, aby wyłonić najlepsze banki w obu kategoriach zrealizujemy aż 5 fal badania. ...

czytaj więcej
Należy do kategorii:
Jakość obsługi w zdalnych kanałach kontaktu, Jakość obsługi w placówce

Konto z limitem. Gdzie najlepsza obsługa klienta w średnim wieku?

Jakość obsługi w zdalnych kanałach kontaktu, Jakość obsługi w placówce

Konto z limitem. Gdzie najlepsza obsługa klienta w średnim wieku?

W listopadzie odbył się kolejny, czwarty w tym roku pomiar w ramach projektu Instytucji Roku. Tym razem jakość obsługi klienta sprawdzali klienci w średnim wieku, którzy zwrócili się do banków z potrzebą otwarcia rachunku wraz z limitem kredytowym w ramach konta. ...

czytaj więcej
Należy do kategorii:
Jakość obsługi w zdalnych kanałach kontaktu, Jakość obsługi w placówce

Bank dla młodych. Kto obsłużył najlepiej?

Jakość obsługi w zdalnych kanałach kontaktu, Jakość obsługi w placówce

Bank dla młodych. Kto obsłużył najlepiej?

W październiku br. odbyła się 3. fala projektu Instytucja Roku poświęcona obsłudze klienta w placówce i w kanałach zdalnych. W tej fali młodzi klienci bez aktualnej relacji z bankiem byli zainteresowani otwarciem konta oraz nabyciem podstawowej karty kredytowej. ...

czytaj więcej
Należy do kategorii:
Jakość obsługi w zdalnych kanałach kontaktu, Jakość obsługi w placówce

Konto dla dziecka. W którym banku najlepsza obsługa?

Jakość obsługi w zdalnych kanałach kontaktu, Jakość obsługi w placówce

Konto dla dziecka. W którym banku najlepsza obsługa?

Za nami druga z pięciu tegorocznych fal Instytucji Roku poświęcona jakości obsługi klienta w placówkach oraz w kanałach zdalnych. Był to drugi pomiar w tym roku, który dotyczył obsługi klienta z istniejącą już relacją. ...

czytaj więcej