Jakość obsługi w placówce

Należy do kategorii:
Jakość obsługi w placówce, Jakość obsługi w zdalnych kanałach kontaktu

Banki pod lupą młodych klientów w badaniu Instytucja Roku

Jakość obsługi w placówce, Jakość obsługi w zdalnych kanałach kontaktu

Banki pod lupą młodych klientów w badaniu Instytucja Roku

We wrześniu przeprowadziliśmy 3. falę badania „Instytucja Roku”, w której skupiliśmy się na jakości obsługi młodych klientów banków. Sprawdzaliśmy, jak banki radzą sobie z potrzebami osób w wieku 18–26 lat, poszukujących nowoczesnego konta osobistego z wygodnym dostępem przez aplikację mobilną oraz z możliwością uzyskania podstawowej karty kredytowej. ...

czytaj więcej
Należy do kategorii:
Jakość obsługi w zdalnych kanałach kontaktu, Jakość obsługi w placówce

Konto dla dziecka. W którym banku najlepsza obsługa?

Jakość obsługi w zdalnych kanałach kontaktu, Jakość obsługi w placówce

Konto dla dziecka. W którym banku najlepsza obsługa?

W czerwcu i w lipcu, w ramach 2. fali badania Instytucja Roku, sprawdziliśmy jak wygląda obsługa klienta zainteresowanego finansami dla dzieci. Klienci kontaktując się poprzez zdalne kanały obsługi oraz odwiedzając placówki bankowe pytali o produkty dla dzieci w różnym wieku – przede wszystkim dla nastolatków, ale również o możliwość założenia rachunku dla młodszego dziecka w...

czytaj więcej
Należy do kategorii:
Jakość obsługi w zdalnych kanałach kontaktu, Jakość obsługi w placówce

Przelew za granicę? W którym banku najlepszy serwis?

Jakość obsługi w zdalnych kanałach kontaktu, Jakość obsługi w placówce

Przelew za granicę? W którym banku najlepszy serwis?

Rozpoczynamy 11. edycję Instytucji Roku – największego i najbardziej kompleksowego rankingu jakości obsługi klienta w polskim sektorze bankowym. Wraz z tym startem dzielimy się wynikami 1. fali badań, która ocenia poziom jakości obsługi klientów posiadających już relację z bankiem. ...

czytaj więcej
Należy do kategorii:
Jakość obsługi w placówce, Jakość obsługi w zdalnych kanałach kontaktu

Konto z limitem kredytowym. W którym banku najlepsza obsługa?

Jakość obsługi w placówce, Jakość obsługi w zdalnych kanałach kontaktu

Konto z limitem kredytowym. W którym banku najlepsza obsługa?

W listopadzie dokonaliśmy kolejnego czwartego w tym roku pomiaru w ramach projektu Instytucji Roku sprawdzając poziom obsługi klienta w kanałach zdalnych oraz w placówkach bankowych. Tym razem klienci w średnim wieku zwrócili się do banków z potrzebą otwarcia rachunku wraz z limitem kredytowym w ramach konta. ...

czytaj więcej
Należy do kategorii:
Jakość obsługi w zdalnych kanałach kontaktu, Jakość obsługi w placówce

Konto dla młodych. Gdzie najlepsza obsługa?

Jakość obsługi w zdalnych kanałach kontaktu, Jakość obsługi w placówce

Konto dla młodych. Gdzie najlepsza obsługa?

We wrześniu i w październiku odbyła się 3. fala projektu Instytucja Roku poświęcona obsłudze klienta w placówce i w kanałach zdalnych. Przed nami jeszcze dwie fale badania w tym roku. W tej fali młodzi, nowi dla banku klienci (w wieku do 26 lat) odwiedzali placówki bankowe i kontaktowali się z infolinią w sprawie możliwości otrzymania podstawowej karty kredytowej. ...

czytaj więcej
Należy do kategorii:
Jakość obsługi w zdalnych kanałach kontaktu, Jakość obsługi w placówce

Konto dla dziecka. Który bank zapewnia najwyższą jakość obsługi?

Jakość obsługi w zdalnych kanałach kontaktu, Jakość obsługi w placówce

Konto dla dziecka. Który bank zapewnia najwyższą jakość obsługi?

Podczas drugiej tegorocznej fali Instytucji Roku klienci posiadający już konto osobiste odwiedzali placówki swoich banków i kontaktowali się z infolinią z potrzebą założenia rachunków dla swoich dzieci w różnym wieku. ...

czytaj więcej