Informacje

IR2020a
Jakość obsługi w zdalnych kanałach kontaktu,  Jakość obsługi w placówce 

Otwórz publikację Znamy zwycięzców Instytucji Roku 2020

IR 3 fala
Jakość obsługi w zdalnych kanałach kontaktu 

Otwórz publikację Santander Bank Polska z najlepszą zdalną obsługą klienta. Bankowy Fundusz Gwarancyjny nawet do 200 tys. euro.

IR 3 fala placowka
Jakość obsługi w placówce 

Otwórz publikację Getin Bank z najlepszą obsługą klienta zainteresowanego produktami oszczędnościowymi. Znamy liderów 3. fali badania Instytucja Roku 2019.

zdalne 34373701
Jakość obsługi w zdalnych kanałach kontaktu 

Otwórz publikację Jak banki radzą sobie ze zdalną obsługą klienta? Bank Millennium liderem 2. fali badania.

KG Fotolia 77166744
Jakość obsługi w placówce 

Otwórz publikację Problemy z obsługą klienta zainteresowanego kredytem gotówkowym. Znamy liderów 2. fali badania Instytucja Roku 2019.

zdjecie zdalne
Jakość obsługi w zdalnych kanałach kontaktu 

Otwórz publikację Czy infolinie banków są przygotowane do sprzedaży produktów przez telefon?

Jakosc obsl placowka
Jakość obsługi w placówce 

Otwórz publikację 750 placówek bankowych walczy o indywidualny tytuł Instytucji Roku 2019

Zwycięzcy - IR 2018 - 9 statuetek z logo.jpg
Kategoria specjalna,  Jakość obsługi w placówce,  Jakość obsługi w zdalnych kanałach kontaktu 

Otwórz publikację Instytucja Roku 2018 - podsumowanie roczne

0_Fotolia_26508437_XL.jpg
Kategoria specjalna 

Obsługa klienta firmowego

Otwórz publikację Obsługa klienta firmowego

Fotolia_91825504_Subscription_Monthly_M.jpg
Jakość obsługi w zdalnych kanałach kontaktu 

Otwórz publikację Jakość obsługi w zdalnych kanałach kontaktu – podsumowanie roczne

Fotolia_73216404_Subscription_Monthly_M.jpg
Jakość obsługi w placówce 

Otwórz publikację Jakość obsługi w placówce – podsumowanie roczne

zdjecie_info_prasowe.jpg
Jakość obsługi w zdalnych kanałach kontaktu 

Otwórz publikację Znamy liderów 3. fali badania jakości obsługi w kanałach zdalnych.