Aktualności

Należy do kategorii:
Jakość obsługi w placówce

BANK MILLENNIUM, PZU I ORANGE – LIDERZY PIERWSZEJ EDYCJI BADANIA JAKOŚCI OBSŁUGI W PLACÓWKACH

Jakość obsługi w placówce

BANK MILLENNIUM, PZU I ORANGE – LIDERZY PIERWSZEJ EDYCJI BADANIA JAKOŚCI OBSŁUGI W PLACÓWKACH

W lutym i marcu br. eksperci portalu MojeBankowanie.pl w ramach 2 edycji Instytucji roku 2016 zbadali jakość obsługi w placówkach. Na jakie wsparcie może liczyć Klient gdy spłonie jego mieszkanie? Czy mogę otrzymać w weekend przelew na konto? – na te pytania eksperci szukali odpowiedzi w placówkach bankowych i ubezpieczeniowych. ...

czytaj więcej
Należy do kategorii:
Jakość obsługi w zdalnych kanałach kontaktu

Bank Zachodni WBK, Uniqa, Plus – liderzy pierwszej edycji 2016 Zdalnych Kanałów Kontaktu

Jakość obsługi w zdalnych kanałach kontaktu

Bank Zachodni WBK, Uniqa, Plus – liderzy pierwszej edycji 2016 Zdalnych Kanałów Kontaktu

W lutym i marcu br. eksperci portalu MojeBankowanie.pl w ramach 2 edycji Instytucji roku 2016 zbadali jakość obsługi w zdalnych kanałach kontaktu. W tym roku rozszerzono liczbę badanych instytucji o 23 Towarzystwa oferujące ubezpieczenia na życie. ...

czytaj więcej
Należy do kategorii:
Jakość obsługi w placówce

Najlepsza jakość obsługi w placówce – podsumowanie roczne

Jakość obsługi w placówce

Najlepsza jakość obsługi w placówce – podsumowanie roczne

W 2015 roku eksperci portalu MojeBankowanie.pl od kwietnia do grudnia odwiedzili łącznie prawie 1500 placówek bankowych, ubezpieczeniowych oraz telefonii komórkowej. Przyszedł czas na wyłonienie najlepszych. ...

czytaj więcej
Należy do kategorii:
Jakość obsługi w zdalnych kanałach kontaktu, Jakość obsługi w placówce

Znamy już laureatów rankingu Instytucja roku 2015

Jakość obsługi w zdalnych kanałach kontaktu, Jakość obsługi w placówce

Znamy już laureatów rankingu Instytucja roku 2015

W 2015 roku eksperci portalu MojeBankowanie.pl od kwietnia do grudnia odwiedzili łącznie prawie 1500 placówek bankowych, ubezpieczeniowych oraz telefonii komórkowej. Eksperci przeprowadzili także 5 edycji badania zdalnych kanałów kontaktu. ...

czytaj więcej
Należy do kategorii:
Jakość obsługi w zdalnych kanałach kontaktu

Najlepsza jakość obsługi w zdalnych kanałach kontaktu – podsumowanie roczne

Jakość obsługi w zdalnych kanałach kontaktu

Najlepsza jakość obsługi w zdalnych kanałach kontaktu – podsumowanie roczne

W 2015 roku eksperci portalu MojeBankowanie.pl przeprowadzili 5 edycji badania zdalnych kanałów kontaktu. Łącznie, od marca do grudnia, wykonano 1250 telefonów oraz przesłano 1250 zapytań e-mailowych/poprzez formularz kontaktowy. ...

czytaj więcej