Aktualności

Należy do kategorii:
Jakość obsługi w zdalnych kanałach kontaktu, Jakość obsługi w placówce

Ubezpieczenie turystyczne? Znamy liderów najlepszej obsługi.

Jakość obsługi w zdalnych kanałach kontaktu, Jakość obsługi w placówce

Ubezpieczenie turystyczne? Znamy liderów najlepszej obsługi.

We wrześniu i październiku br. sprawdziliśmy, jak wygląda w sektorze ubezpieczeniowym jakość obsługi klienta zainteresowanego ubezpieczeniem turystycznym. W ramach pierwszej w tym roku fali badania wykonaliśmy łącznie 380 kontaktów z ubezpieczycielami. ...

czytaj więcej
Należy do kategorii:
Jakość obsługi w zdalnych kanałach kontaktu, Jakość obsługi w placówce

Zmieniam swój bank! Który z banków najlepiej mnie obsłuży?

Jakość obsługi w zdalnych kanałach kontaktu, Jakość obsługi w placówce

Zmieniam swój bank! Który z banków najlepiej mnie obsłuży?

W ramach 3. fali projektu Instytucja Roku w październiku kontaktowaliśmy się z bankami zgłaszając chęć nawiązania nowej relacji z bankiem. Dbając o naturalność kontaktów wmieszaliśmy się w tłum klientów, których głównym motywatorem poszukiwania banku było ulokowanie oszczędności na korzystnym oprocentowaniu. ...

czytaj więcej
Należy do kategorii:
Jakość obsługi w zdalnych kanałach kontaktu, Jakość obsługi w placówce

Konto dla dziecka. Jak banki radzą sobie z obsługą?

Jakość obsługi w zdalnych kanałach kontaktu, Jakość obsługi w placówce

Konto dla dziecka. Jak banki radzą sobie z obsługą?

Za nami 2. fala projektu Instytucja Roku. W lipcu i sierpniu nasi eksperci kontaktowali się z bankami w sprawie konta dla dzieci. W tym celu wykonaliśmy 390 kontaktów z bankami: odwiedziliśmy 130 placówek 13 banków, wykonaliśmy 130 rozmów telefonicznych z konsultantami infolinii oraz wysłaliśmy 130 zapytań mailowych. ...

czytaj więcej
Należy do kategorii:
Jakość obsługi w zdalnych kanałach kontaktu, Jakość obsługi w placówce

Najlepszy Ubezpieczyciel w Polsce – startuje pierwsza fala 8. edycji Instytucji Roku 2022/2023

Jakość obsługi w zdalnych kanałach kontaktu, Jakość obsługi w placówce

Najlepszy Ubezpieczyciel w Polsce – startuje pierwsza fala 8. edycji Instytucji Roku 2022/2023

Od połowy września startuje pierwsza fala 8. edycji Instytucji Roku dla ubezpieczycieli. W tym roku ocenimy jakość obsługi klienta w 3 kategoriach: Najlepsza obsługa w placówce Najlepsza obsługa w kanałach zdalnych Najlepszy zdalny proces zawarcia polisy (nowość w 8. ...

czytaj więcej
Należy do kategorii:
Jakość obsługi w zdalnych kanałach kontaktu, Jakość obsługi w placówce

Obsługa klienta z Ukrainy – jak wypadły polskie banki?

Jakość obsługi w zdalnych kanałach kontaktu, Jakość obsługi w placówce

Obsługa klienta z Ukrainy – jak wypadły polskie banki?

W kwietniu i w maju br. w ramach 8. rocznej edycji projektu Instytucji Roku zbadaliśmy jak polskie banki obsługują uchodźców z Ukrainy zainteresowanych rachunkiem osobistym. W ramach tej fali projektu odwiedziliśmy 110 placówek bankowych, wykonaliśmy 110 kontaktów na infolinię oraz wysłaliśmy 110 zapytań mailowych. ...

czytaj więcej

Znamy zwycięzców 7. edycji Instytucji Roku. 273 statuetki w rękach najlepszych.

Znamy zwycięzców 7. edycji Instytucji Roku. 273 statuetki w rękach najlepszych.

Za nami 7. edycja (2021/2022) rocznego rankingu Instytucja Roku. W wielkim finale tytułem Instytucji Roku nagrodzono w 7 kategoriach najlepsze banki, w 2 kategoriach najlepsze towarzystwa ubezpieczeniowe oraz przyznano indywidualne wyróżnienia dla najlepszych placówek bankowych. ...

czytaj więcej
Należy do kategorii:
Jakość obsługi w zdalnych kanałach kontaktu, Jakość obsługi w placówce

Jak banki obsługują klientów zainteresowanych kartą kredytową? Znamy zwycięzców 3. fali badania Instytucji Roku.

Jakość obsługi w zdalnych kanałach kontaktu, Jakość obsługi w placówce

Jak banki obsługują klientów zainteresowanych kartą kredytową? Znamy zwycięzców 3. fali badania Instytucji Roku.

W listopadzie br. w ramach 3. fali badania projektu Instytucja Roku nasi eksperci odwiedzili 120 placówek 12 banków oraz skontaktowali się łącznie ponad 310 razy przez: telefon, e-mail, czat oraz wideo. ...

czytaj więcej
Należy do kategorii:
Jakość obsługi w zdalnych kanałach kontaktu, Jakość obsługi w placówce

Z którym bankiem za granicę? Znamy zwycięzców 2. fali badania Instytucji Roku.

Jakość obsługi w zdalnych kanałach kontaktu, Jakość obsługi w placówce

Z którym bankiem za granicę? Znamy zwycięzców 2. fali badania Instytucji Roku.

W sierpniu i wrześniu br. w ramach 2. fali badania projektu Instytucja Roku nasi eksperci odwiedzili 130 placówek 13 banków oraz skontaktowali się łącznie ponad 330 razy przez: telefon, e-mail, czat oraz wideo. ...

czytaj więcej
Należy do kategorii:
Jakość obsługi w placówce

Kredyt gotówkowy? Santander Bank Polska z najlepszą obsługą klienta.

Jakość obsługi w placówce

Kredyt gotówkowy? Santander Bank Polska z najlepszą obsługą klienta.

W maju br. w ramach 1. fali badania nasi eksperci odwiedzili 120 placówek 12 banków oraz 60 placówek 6 pośredników kredytowych celem sprawdzenia jak wygląda obsługa klienta poszukującego oferty kredytu gotówkowego. ...

czytaj więcej