Informacje

Ukraina
Jakość obsługi w zdalnych kanałach kontaktu,  Jakość obsługi w placówce 

Otwórz publikację Obsługa klienta z Ukrainy – jak wypadły polskie banki?

IR 60912387 XL

Otwórz publikację Znamy zwycięzców 7. edycji Instytucji Roku. 273 statuetki w rękach najlepszych.

3 fala
Jakość obsługi w zdalnych kanałach kontaktu,  Jakość obsługi w placówce 

Otwórz publikację Jak banki obsługują klientów zainteresowanych kartą kredytową? Znamy zwycięzców 3. fali badania Instytucji Roku.

Grafika
Jakość obsługi w zdalnych kanałach kontaktu,  Jakość obsługi w placówce 

Otwórz publikację Z którym bankiem za granicę? Znamy zwycięzców 2. fali badania Instytucji Roku.

Placowki 1 fala
Jakość obsługi w placówce 

Otwórz publikację Kredyt gotówkowy? Santander Bank Polska z najlepszą obsługą klienta.

Kanały zdalne 1 fala 2021 85573721
Jakość obsługi w zdalnych kanałach kontaktu 

Otwórz publikację Obsługa klienta w kanale zdalnym. Getin Bank liderem 1. fali badania.

IR2020a

Otwórz publikację Znamy zwycięzców Instytucji Roku 2021

Zdalne 2 fala
Jakość obsługi w zdalnych kanałach kontaktu 

Otwórz publikację Rozwój zdalnej obsługi klienta w bankach. Kto został liderem 2. fali badania?

BANK IR
Jakość obsługi w placówce 

Otwórz publikację Jak pandemia zmienia jakość obsługi klienta w bankach?

Fotolia_49282084_Subscription_Monthly_M.jpg
Jakość obsługi w zdalnych kanałach kontaktu 

Otwórz publikację Które banki są najlepiej przygotowane do zdalnej obsługi klienta podczas COVID-19?

Placowki 74449083
Jakość obsługi w placówce 

Otwórz publikację Jak banki obsługują klientów w swoich placówkach? PKO Bank Polski z najlepszą obsługą.

COVID

Otwórz publikację Które banki są najlepiej przygotowane do obsługi w placówkach podczas COVID-19? Czego oczekują dzisiejsi klienci?