Otwórz publikację Jakość obsługi w kanałach zdalnych - podsumowanie roczne
Otwórz publikację Znamy zwycięzców Instytucji roku 2016
Otwórz publikację Jakość obsługi w placówce - podsumowanie roczne
Otwórz publikację mBank , PZU oraz T-Mobile – liderzy 4 edycji badania jakości obsługi w zdalnych kanałach kontaktu
Otwórz publikację Jakość obsługi w placówce – banki największym zaskoczeniem 3 i 4 edycji rankingu.
Otwórz publikację Bank Zachodni WBK, PZU oraz T-Mobile – liderzy 3 edycji badania jakości obsługi w zdalnych kanałach kontaktu
Otwórz publikację Bank Zachodni WBK, PZU oraz Play – liderzy 2 edycji badania jakości obsługi w zdalnych kanałach kontaktu
Otwórz publikację Znamy liderów 2 edycji rankingu jakości obsługi w placówkach. Poziom wiedzy Doradców wymaga poprawy.
Otwórz publikację BANK MILLENNIUM, PZU I ORANGE – LIDERZY PIERWSZEJ EDYCJI BADANIA JAKOŚCI OBSŁUGI W PLACÓWKACH
Otwórz publikację Bank Zachodni WBK, Uniqa, Plus – liderzy pierwszej edycji 2016 Zdalnych Kanałów Kontaktu
Otwórz publikację Najlepsza jakość obsługi w placówce – podsumowanie roczne
Otwórz publikację Znamy już laureatów rankingu Instytucja roku 2015