Informacje

Fotolia_79980649_Subscription_Monthly_M.jpg
Jakość obsługi w zdalnych kanałach kontaktu 

Otwórz publikację Jakość obsługi w kanałach zdalnych - podsumowanie roczne

Fotolia_42079145_Subscription_Monthly_M.jpg
Jakość obsługi w zdalnych kanałach kontaktu,  Jakość obsługi w placówce 

Otwórz publikację Znamy zwycięzców Instytucji roku 2016

Fotolia_80086733_Subscription_Monthly_M.jpg
Jakość obsługi w placówce 

Otwórz publikację Jakość obsługi w placówce - podsumowanie roczne

teaser.jpg
Jakość obsługi w zdalnych kanałach kontaktu 

Otwórz publikację mBank , PZU oraz T-Mobile – liderzy 4 edycji badania jakości obsługi w zdalnych kanałach kontaktu

teaser.jpg
Jakość obsługi w placówce 

Otwórz publikację Jakość obsługi w placówce – banki największym zaskoczeniem 3 i 4 edycji rankingu.

teaser.jpg
Jakość obsługi w zdalnych kanałach kontaktu 

Otwórz publikację Bank Zachodni WBK, PZU oraz T-Mobile – liderzy 3 edycji badania jakości obsługi w zdalnych kanałach kontaktu

teaser.jpg
Jakość obsługi w zdalnych kanałach kontaktu 

Otwórz publikację Bank Zachodni WBK, PZU oraz Play – liderzy 2 edycji badania jakości obsługi w zdalnych kanałach kontaktu

teaser.jpg
Jakość obsługi w placówce 

Otwórz publikację Znamy liderów 2 edycji rankingu jakości obsługi w placówkach. Poziom wiedzy Doradców wymaga poprawy.

teaser.jpg
Jakość obsługi w placówce 

Otwórz publikację BANK MILLENNIUM, PZU I ORANGE – LIDERZY PIERWSZEJ EDYCJI BADANIA JAKOŚCI OBSŁUGI W PLACÓWKACH

teaser.jpg
Jakość obsługi w zdalnych kanałach kontaktu 

Otwórz publikację Bank Zachodni WBK, Uniqa, Plus – liderzy pierwszej edycji 2016 Zdalnych Kanałów Kontaktu

teaser.jpg
Jakość obsługi w placówce 

Otwórz publikację Najlepsza jakość obsługi w placówce – podsumowanie roczne

teaser.jpg
Jakość obsługi w zdalnych kanałach kontaktu,  Jakość obsługi w placówce 

Otwórz publikację Znamy już laureatów rankingu Instytucja roku 2015